חלונות ודלתות אלומינים תופסים בשנים האחרונות מקום עיקרי בעיצוב הבית. המעבר מחלונות העץ או הפלדה המסורתיים לחלונות עשויים מאלומיניום הוא צעד מתבקש מבחינות רבות. ראשית משום שהאלומיניום הוא חומר קל ועל כן כל תהליל העבודה עימו הוא פשוט ונוח יותר. שנית, האלומיניום ידוע כחומר עמיד במיוחד ועל כן כל חלון או דלת אלומיניום שברשותכם ישמרו על צורתם וצבעם המקורי למשך שנים רבות.

ציון נוסף הוא כי בניגוד לחלונות עץ למשל, אשר דורשים תחזוקה נגד רטיבות ומזיקים שונים חלונות עשויים אלומיניום אינם דורשים תחזוקה כלשהי. ועוד יתרון חשוב במיוחד הוא המראה המיוחד של חתונות ודלתות אלומיניום המעניקים לחלל כולו מראה אלגנטי ויפה במיוחד.

חלונות בלגיים
חלונות בלגיים בעלי פרופיל אלומיניום מהווים פתרון המשלב באופן מושלם בין המראה הקלאסי של חלונות בלגיים שכולנו אוהבים לבין תכונותיו המיוחדות של האלומיניום המופלא. חלונות בלגיים הם כידוע חלונות המחולקים (בצורה שווה או לא שווה) ליחידות קטנות יותר המופרדות זו מזו באמצעות פרופיל, אשר בעבר היה נהוג לעשותו מעץ, אך כיום, אלומיניום מהווה פתרון יעיל הרבה יותר ובהחלט לא פחות יפה.

חלונות הזזה
חלונות הזזה הם כידוע צורת החלון הקלאסית ואולי גם אחת הנפוצות ביותר. חלונות הזזה מאלומיניום מהווים פתרון לא יקר ואיכותי מאוד. אם גם אתם מעוניינים בחלונות הזזה אלומיניום, אצלנו ב"אבי אלומיניום" תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים וגדלים שבזכותם תוכלו ליצור בכל חלל הרמוניה עיצובית מושלמת ולהנות מחלונות הזזה המיוצרים ממיטב חומרי הגלם ועל פי תקני האיכות הקפדניים ביותר.

חלונות ודלתות אלומיניום בהתאמה אישית
חברת "אבי אלומיניום" מתמחה כבר מעל עשור בייצור, שיווק והפצת חלונות, דלתות, תריסים ועוד, בהתאם לכל צורך ובהתאמה אישית עבור מגוון לקוחות, פרטיים ועסקיים כאחד. אנו מזמינים גם אתכם ליצור עמנו קשר ולהנות מליווי מקצועי, ייעוץ ומוצרי אלומיניום איכותיים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

חיפשתם את החברה המובילה בכל הקשור לעבודות האלומיניום האיכותיות בישראל? מצאתם! צרו עמנו קשר כבר עכשיו ונשמח לעמוד לשירותכם. חייגו אלינו 0722-325132 | 054-6677317